Nudimo kompletna Microsoft rješenja za firme svih veličina i pojedince, uključujući licenciranje Windows operativnih sistema, Exchange servera i Office paketa, kako bi vaše poslovanje bilo sigurno, efikasno i potpuno digitalizovano.
U svim našim rješenjima – bilo da se radi o kućnim, poslovnim ili industrijskim objektima – kompanija QWERTY koristi opremu isključivo provjerenih i svjetski priznatih proizvođača:
Pružaju stabilan i siguran rad računara, kompatibilnost sa svim aplikacijama i napredne alate za zaštitu podataka. Bez obzira na veličinu vaše organizacije, Windows omogućava pouzdano upravljanje uređajima, korisničkim nalozima i mrežnim pristupom.
Pružaju stabilan i siguran rad računara, kompatibilnost sa svim aplikacijama i napredne alate za zaštitu podataka. Bez obzira na veličinu vaše organizacije, Windows omogućava pouzdano upravljanje uređajima, korisničkim nalozima i mrežnim pristupom.
Idealno rješenje za profesionalno upravljanje elektronskom poštom, kalendarima, zadacima i kontaktima. Omogućava centralizovano čuvanje i razmjenu informacija, napredne opcije filtriranja i sigurnosti te jednostavnu integraciju sa Office aplikacijama.
Idealno rješenje za profesionalno upravljanje elektronskom poštom, kalendarima, zadacima i kontaktima. Omogućava centralizovano čuvanje i razmjenu informacija, napredne opcije filtriranja i sigurnosti te jednostavnu integraciju sa Office aplikacijama.
Uključuje sve alate potrebne za produktivan rad: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, OneDrive i druge aplikacije. Omogućava kreiranje, uređivanje i dijeljenje dokumenata na više uređaja, sa jednostavnom kolaboracijom unutar tima ili sa partnerima.
Uključuje sve alate potrebne za produktivan rad: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, OneDrive i druge aplikacije. Omogućava kreiranje, uređivanje i dijeljenje dokumenata na više uređaja, sa jednostavnom kolaboracijom unutar tima ili sa partnerima.
Posebno ističemo OneDrive – cloud servis sa 1 TB prostora koji se dobija kupovinom Office 365 licence, koji omogućava sigurno čuvanje i pristup dokumentima s bilo kojeg mjesta i uređaja. OneDrive olakšava saradnju među zaposlenima, automatski sinhronizuje promjene u realnom vremenu, omogućava dijeljenje dokumenata sa kolegama ili klijentima i značajno ubrzava tok informacija u organizaciji.
QWERTY pomaže u implementaciji i konfiguraciji svih Microsoft alata, tako da vaša organizacija dobije maksimalnu korist od licenciranih softverskih rješenja, povećanu produktivnost i sigurnost poslovnih podataka.