Sveobuhvatna knjigovodstveno-poslovna aplikacija koja omogućava evidenciju svih dokumenata koji učestvuju u poslovnim procesima – od ponuda i predračuna, preko ulaznih i izlaznih računa, internih prenosa i nivelacija, do raznih robnih i vrijednosnih zaduženja i razduženja.
Svi podaci unijeti u sistem bilježe se u digitalne „kalupe“ identične fizičkim papirima, što omogućava da svi izveštaji izvlače podatke iz jednog izvora. Na primjer, ulazni račun od dobavljača se unosi jednom i automatski se koristi za izveštaje poput knjige ulaznih računa, zaduženja prema dobavljačima, lager liste, kartice robe i drugih prometnih izveštaja.
Uslugama
Trgovini (maloprodaja, veleprodaja, komisioni poslovi)
Proizvodnji (serijska i unikatna, praćena po fazama i izvršiocima, sa elektronskim radnim nalozima)
Zdravstvu (domovi zdravlja, apoteke)
Knjigovodstvenim servisima
Sistem je modularan, što omogućava njegovu primjenu u različitim poslovnim oblastima, sa mogućnošću zasebnog rada modula ili potpune integracije.
Navedeni moduli predstavljaju samo kratak pregled funkcionalnosti – aplikacija ima mnogo šire mogućnosti i fleksibilnosti, prilagođene potrebama svake firme.
Standardna i specijalizovana analitika (konta, kupci, dobavljači, mjesta troška, vrste finansiranja).
Praćenje transakcija u devizama.
Kartice svih kategorija i osnovni finansijski izveštaji (dnevnik knjiženja, pregled naloga za knjiženje).
Svi zakonski izveštaji potrebni za rad na periodičnom nivou i na kraju godine.
Pretraživač za brzu identifikaciju i ispravku grešaka.
Automatsko knjiženje iz svih modula.
Povezanost sa web portalima (NBS, RFZO) za brži unos podataka i smanjenje grešaka.
Evidencija kretanja i prometa robe u maloprodaji, veleprodaji, ugostiteljstvu i uslugama.
Podrška za više magacina, interne prenose i dokumente za manipulaciju robom.
Funkcije kopiranja, prenosa, uvoza/izvoza, zaduženja/razduženja i formiranja dokumenata.
Praćenje proizvodnje (serijska i unikatna), faze proizvodnje, angažovanje radnika i mašina, kontrola efikasnosti i troškova.
Personalizacija i elastičnost evidencije za svaku poslovnu priliku.
Samostalni ili integrisani modul za maloprodaju, ugostiteljstvo i apoteke.
Touch screen kompatibilnost i prečice za brži rad.
Integracija sa RFZO za provjeru recepata i NBS za provjeru klijenata.
Podrška za komadnu i merljivu robu sa kompozitnim barkodovima.
Efikasna evidencija porudžbina u ugostiteljstvu, uz smanjenje verbalne komunikacije između osoblja i kuhinje/šanka.
Evidencija naloga za uplatu i isplatu, dnevnik blagajne.
Mogućnost više blagajni (dinarska, devizna, bonovi).
Direktno knjiženje u finansijski modul putem šeme knjiženja.
Sistem dozvola i kontrole pristupa.
Evidencija kadrova i obračun zarada za zaposlene i preduzetnike (po radnom odnosu, ugovorima o djelu, privremenim i povremenim poslovima).
Obračun naknada, bolovanja, porodiljskih i drugih prava.
Prikaz i štampa svih obrazaca za Poresku upravu, PIO fond i Fond zdravstvenog osiguranja.
Automatsko formiranje M-4, M-4k, M-4/SP obrazaca.
Brzo kopiranje prethodnih obračuna i jednostavna korekcija.
Elektronsko skladištenje dokumenata sa kontrolisanim pristupom i dozvolama.
Jednostavna administracija i pretraga dokumenata.
Omogućava praćenje dokumenta kroz više odjela i lokacija, bez potrebe za fizičkim prenosom papira.
Praćenje izdvajanja i transporta robe, evidencija po magacinima i vozilima.
Kontrola uspješnosti isporuke i vraćenih računa.
Automatsko signaliziranje odstupanja prodaji ili komercijalistima.
Standardizacija i optimizacija manipulativnih procesa.
Evidencija amortizacije svih vrsta osnovnih sredstava.
Organizacija po odjeljenjima, amortizacionim grupama i inventarskim brojevima.
Podrška za sve operacije: amortizacija, popis, prodaja, otuđenje, više obračuna godišnje.
Generisanje svih relevantnih izveštaja.
Aplikacija je sveobuhvatna i fleksibilna kao rješenje koja objedinjuje sve poslovne procese, štedeći vrijeme, smanjujući greške i pružajući potpunu kontrolu nad poslovanjem.