Knjigovodstveno-poslovna aplikacija

Sve funkcije vašeg poslovanja u jednom programu

Sveobuhvatna knjigovodstveno-poslovna aplikacija koja omogućava evidenciju svih dokumenata koji učestvuju u poslovnim procesima – od ponuda i predračuna, preko ulaznih i izlaznih računa, internih prenosa i nivelacija, do raznih robnih i vrijednosnih zaduženja i razduženja.

Svi podaci unijeti u sistem bilježe se u digitalne „kalupe“ identične fizičkim papirima, što omogućava da svi izveštaji izvlače podatke iz jednog izvora. Na primjer, ulazni račun od dobavljača se unosi jednom i automatski se koristi za izveštaje poput knjige ulaznih računa, zaduženja prema dobavljačima, lager liste, kartice robe i drugih prometnih izveštaja.

Primjena?

  • Uslugama

  • Trgovini (maloprodaja, veleprodaja, komisioni poslovi)

  • Proizvodnji (serijska i unikatna, praćena po fazama i izvršiocima, sa elektronskim radnim nalozima)

  • Zdravstvu (domovi zdravlja, apoteke)

  • Knjigovodstvenim servisima

Modularnost sistema

Sistem je modularan, što omogućava njegovu primjenu u različitim poslovnim oblastima, sa mogućnošću zasebnog rada modula ili potpune integracije.

Navedeni moduli predstavljaju samo kratak pregled funkcionalnosti – aplikacija ima mnogo šire mogućnosti i fleksibilnosti, prilagođene potrebama svake firme.

  • Standardna i specijalizovana analitika (konta, kupci, dobavljači, mjesta troška, vrste finansiranja).

  • Praćenje transakcija u devizama.

  • Kartice svih kategorija i osnovni finansijski izveštaji (dnevnik knjiženja, pregled naloga za knjiženje).

  • Svi zakonski izveštaji potrebni za rad na periodičnom nivou i na kraju godine.

  • Pretraživač za brzu identifikaciju i ispravku grešaka.

  • Automatsko knjiženje iz svih modula.

  • Povezanost sa web portalima (NBS, RFZO) za brži unos podataka i smanjenje grešaka.

  • Evidencija kretanja i prometa robe u maloprodaji, veleprodaji, ugostiteljstvu i uslugama.

  • Podrška za više magacina, interne prenose i dokumente za manipulaciju robom.

  • Funkcije kopiranja, prenosa, uvoza/izvoza, zaduženja/razduženja i formiranja dokumenata.

  • Praćenje proizvodnje (serijska i unikatna), faze proizvodnje, angažovanje radnika i mašina, kontrola efikasnosti i troškova.

  • Personalizacija i elastičnost evidencije za svaku poslovnu priliku.

  • Samostalni ili integrisani modul za maloprodaju, ugostiteljstvo i apoteke.

  • Touch screen kompatibilnost i prečice za brži rad.

  • Integracija sa RFZO za provjeru recepata i NBS za provjeru klijenata.

  • Podrška za komadnu i merljivu robu sa kompozitnim barkodovima.

  • Efikasna evidencija porudžbina u ugostiteljstvu, uz smanjenje verbalne komunikacije između osoblja i kuhinje/šanka.

  • Evidencija naloga za uplatu i isplatu, dnevnik blagajne.

  • Mogućnost više blagajni (dinarska, devizna, bonovi).

  • Direktno knjiženje u finansijski modul putem šeme knjiženja.

  • Sistem dozvola i kontrole pristupa.

  • Evidencija kadrova i obračun zarada za zaposlene i preduzetnike (po radnom odnosu, ugovorima o djelu, privremenim i povremenim poslovima).

  • Obračun naknada, bolovanja, porodiljskih i drugih prava.

  • Prikaz i štampa svih obrazaca za Poresku upravu, PIO fond i Fond zdravstvenog osiguranja.

  • Automatsko formiranje M-4, M-4k, M-4/SP obrazaca.

  • Brzo kopiranje prethodnih obračuna i jednostavna korekcija.

  • Elektronsko skladištenje dokumenata sa kontrolisanim pristupom i dozvolama.

  • Jednostavna administracija i pretraga dokumenata.

  • Omogućava praćenje dokumenta kroz više odjela i lokacija, bez potrebe za fizičkim prenosom papira.

  • Praćenje izdvajanja i transporta robe, evidencija po magacinima i vozilima.

  • Kontrola uspješnosti isporuke i vraćenih računa.

  • Automatsko signaliziranje odstupanja prodaji ili komercijalistima.

  • Standardizacija i optimizacija manipulativnih procesa.

  • Evidencija amortizacije svih vrsta osnovnih sredstava.

  • Organizacija po odjeljenjima, amortizacionim grupama i inventarskim brojevima.

  • Podrška za sve operacije: amortizacija, popis, prodaja, otuđenje, više obračuna godišnje.

  • Generisanje svih relevantnih izveštaja.

Aplikacija je sveobuhvatna i fleksibilna kao rješenje koja objedinjuje sve poslovne procese, štedeći vrijeme, smanjujući greške i pružajući potpunu kontrolu nad poslovanjem.